تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۳۳۶۴۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

نهضت ملی مسکن خوزستان با سرعت و کیفیت خوبی در حال اجراست

‌می‌متالز - معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: وجود سرعت در روند کار و کیفی‌سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن، ۲ مولفه بسیار مهم بوده که هر دو مولفه در خوزستان به‌ خوبی در حال انجام است.

به گزارش می‌متالز، محمدعلی زهره‌ای امروز در بازدید از پروژه‌های نهضت مسکن ملی در منطقه اکباتان اهواز اظهار داشت: پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی درخصوص نهضت ملی مسکن، اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم که این طرح به بهترین شکل اجرا شود.

معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان هم اقدامات خوبی انجام شده، هرچند نقاط ضعفی هم وجود دارد که در حال بررسی است.

زهره‌ای بیان کرد: بنیاد مسکن خوزستان تاکنون بخشی از کار ساخت واحد‌ها را انجام داده و بخش دیگر کار نیز در سال آتی انجام می‌شود.

وی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که سرعت کار‌ها بیشتر و کیفیت کار نیز مطلوب‌تر شود، هر چند برای بهتر شدن شرایط و تسریع در روند اجرایی واحدها، به کمک تمام دستگاه‌ها نیاز است.

زهره‌ای بر لزوم هماهنگی بین بانکی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: با انجام این کار در روند ساخت واحد‌ها یک رضایت‌نسبی ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده