تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۴
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۴۸۲۷
سرویس خبر : انرژی
در ۱۱ ماهه نخست؛

"زاگرس" به درآمد تجمیعی ۲۳ هزار میلیارد تومانی رسید!

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی زاگرس در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی زاگرس با سرمایه ثبت‌شده ۲۴۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۰ هزار و ۹۹۶ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که روند صعودی و مثبت خود را ادامه داده است.


میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی زاگرس در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۹۹۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت پتروشیمی در ۱۱ ماهه سال جاری از فروش محصول در داخل کشور به درآمد یک هزار و ۲۰۹ میلیارد تومانی و از فروش در بازار خارج کشور به درآمد ۲۲ هزار و ۶۱۸ میلیارد تومانی رسید. همچنین "زاگرس" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.


" زاگرس" در بهمن‌ماه ۴۲۶ هزار و ۶۷۹ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴۶ هزار و ۷۶۶ تن از محصولات تولیدی خود شد. میزان درآمدی که پتروشیمی زاگرس در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد صادراتی این شرکت بوده است.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی زاگرس از فروش محصولات خود در این دوره ۱۱ ماهه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۲۲ هزار و ۶۱۸ میلیارد تومان بود درآمدی که "زاگرس" از فروش این محصول در بهمن‌ماه به دست آورد برابر با ۹۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی زاگرس محصول «متانول داخلی» به خود اختصاص داده بود و در نهایت درآمدی که از فروش آخرین محصول خود، یعنی «بخار» عاید شرکت شد برابر با ۱۸۱ میلیارد تومان بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده