تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۶
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۳۳۷۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان اعلام کرد:

8878 واحد صنفی در سیل اخیر آسیب دیدند

می متالز - رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از آسیب به 8 هزار و 878 واحد صنفی در جریان سیل در 7 استان کشور خبر داد.
8878 واحد صنفی در سیل اخیر آسیب دیدند

به گزارش می متالز، پیمان زندی، بالاترین آمار واحد های صنفی آسیب دیده را با 4 هزار و 335 واحد مربوط به لرستان اعلام کرد و گفت: همچنین 600 واحد قالیبافی نیز در این استان آسیب دیده است.

او افزود: بالاترین آمار آسیب به واحدهای قالیبافی مربوط به استان گلستان با 10 هزار واحد است و در حوزه صنف نیز 2 هزار و 100 واحد در این استان آسیب دیده است.

نماینده وزارت صنعت، معدن وتجارت در ستاد بحران کشور، تعداد واحدهای صنفی آسیب دیده در ایلام را نیز یکهزار و 450 واحد اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب به واحد های قالیبافی پس از گلستان و لرستان به واحدهای ایلام وارد شده که تعداد آن به 200 واحد می رسد.

زندی همچنین آمار واحد های صنفی آسیب دیده در استان های مازندران، فارس، کرمانشاه و چهارمحال بختیاری را نیز به ترتیب 736، 150، 100 و 7 واحد اعلام کرد.

به گفته ی رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان آمار واحدهای صنفی و قالیبافی آسیب دیده در جریان سیل خوزستان نیز پس از جمع بندی اعلام می شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد