تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۳۳۷۹۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

بیانیه فولاد خوزستان در محکومیت دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت/ فعالیت خود را با اقتدار و اثربخشی بیش از پیش ادامه می‌دهیم

‌می‌متالز - در پاسخ به عملیات موفق موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی، دولت آمریکا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه شرکت فولاد خوزستان وضع کرد.

به گزارش می‌متاز، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جنایات رژیم صهیونیستی آشکارتر از همیشه علیه مردم مقاوم غزه در سکوت مرگبار مدعیان دروغین حقوق بشر در حال انجام است. جنایاتی که در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده و هر روز که می‌گذرد، خوی وحشیانه این رژیم جعلی بیش از پیش بر همگان مبرهن می‌شود. ایران اسلامی همواره حامی ملت بزرگ و آزاده فلسطین که دهه‌هاست در برابر ظلم و ستم پایداری کرده است، می‌ماند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست.

از سویی دیگر وعده‌ی صادقی که سرزمین اشغالی را هدف قرار داد، به جهانیان ثابت کرد، هیچ قدرت زورگویی توان مقابله با جمهوری ایران اسلامی را ندارد و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوران بزن در رو به پایان رسیده و کوچک‌ترین تعدی به خاک پاک کشورمان با پاسخ سخت مواجه می‌شود.

در چنین شرایطی که ایران اسلامی علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه روز به روز در زمینه‌های مختلف دفاعی، پزشکی، صنعتی و ... پیشرفت می‌کند، استکبار جهانی تاب و تحمل این شرایط را ندارد و به دور از مناسبات بین‌المللی، دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه صنعت فولاد کشورمان وضع نمود.

وضع چنین تحریم‌هایی که در دوران مختلف مسبوق به سابقه بوده، نه تنها خللی در راهبرد مجموعه عظیم فولاد خوزستان ایجاد نخواهد کرد، بلکه با اراده‌ای پولادین سرداران جنگ اقتصادی در مسیر اجرای منویات فرمانده خود مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گام برداشته و در کنار سایر نهاد‌ها و شرکت‌های صنعتی کشور فعالیت خود را با اقتدار و اثربخشی بیش از پیش ادامه می‌دهد.

در پایان اعلام می‌دارد، کلیه فولادمردان این مجموعه معظم فولادی ضمن خرسندی از به ثمرنشستن تلاش‌ها و موفقیت‌ها طی سالیان تحریمی قبل، همه با هم یکدل و همصدا هستند که مصمم‌تر از گذشته در سنگر جهاد اقتصادی به مقابله با شیطان بزرگ می‌پردازیم و همواره تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده