تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۳۸۲۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی خبر داد؛

اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان‌غربی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی از اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در این استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «عبدالحمید سرتیپی» مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در سال گذشته، با برگزاری ۸۲ جلسه کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید به مسایل و مشکلات ۳۹۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی رسیدگی و ۶۸۶ مصوبه تصویب شد که بیش از ۸۱ درصد از مصوبات اجرایی شده و در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: از میان دستگاه‌های مخاطب مصوبات مذکور، دستگاه‌های اجرایی با ۴۰ درصد، و بعد از آن امور بانکی با ۳۵ درصد، شرکت‌های خدمات رسان ۲۲ درصد و در آخر امور مالیاتی با ۳ درصد به ترتیب بیشترین تا کمترین سهم از کل مصوبات کارگروه تسهیل را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل صمت استان آذربایجان‌غربی به وضعیت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه اقتصادی نیز اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۵ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان برای ۴۹۹ فقره تسهیلات از این محل پرداخت شده که مبلغ ۵ هزار و ۳۳ میلیارد تومان به‌صورت سرمایه در گردش و ۶۳۶ میلیارد تومان نیز به‌صورت سرمایه ثابت است.

سرتیپی همچنین گفت: مبلغ ۶ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان تسهیلات در دست اقدام بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته، امید است بخش قابل توجهی از از این رقم پرداخت شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده