تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۱۷
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۳۷۹۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور معاون وزیر صمت و تشکل‌های تخصصی؛

نشست بزرگداشت دهه تولید و تجارت برگزار شد

‌می‌متالز - سلسله نشست‌های بزرگداشت دهه تولید و تجارت، با حضور تشکل‌های تخصصی و با محوریت تبلور جهش تولید در این دهه، برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و رئیس شورای بزرگداشت دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن، با اشاره به ضرورت حضور تشکل‌های تخصصی صنعتی و صنفی در این ایام مهمترین اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت را در راستای رفع چالش‌های پیش روی بخش تولید و تجارت تبیین کرد.

در این نشست که با حضور نمایندگانی از خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و جوانان، اتاق بازرگانی ایران و تهران و همچنین اتاق اصناف و سایر بخش‌های غیر دولتی برگزار و مقرر شد شورای راهبردی با حضور نمایندگانی از سایر دستگاه‌های اجرایی با هدف بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات سایر نهاد‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم تشکیل شود.

تقدیر از چهره‌های تاثیرگذار در صنعت، معدن و تجارت و بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سه قوه برای رفع دغدغه‌های اصلی بنگاه‌های اقتصادی اعم از صنعتی، معدنی، صنوف و... از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام شد.

توسعه تجارت خارجی، توجه به فن‌آوری‌های نوین در صنف وصنعت، پرداختن به سیاست‌های برنامه هفتم توسعه با محوریت مجلس شورای اسلامی و سایر نهاد‌های تاثیرگذار و همچنین چالش‌های قضائی بنگاه‌های اقتصادی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ برنامه‌های با هماهنگی تشکل‌های تخصصی و با محوریت جهش تولید در این ایام برگزار شود.

سیاست‌های رسانه‌ای و تبیین افکار عمومی از دیگر نکاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد و مهمترین اولویت‌ها در این عرصه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده