تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۱۰
کد خبر: ۳۳۸۸۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شستا پیشتاز در اقتصاد دانش‌بنیان/ بارز بزرگترین تایرساز دانش‌بنیان در کشور شد

‌می‌متالز - در راستای سیاست‌های تحولی در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان در شستا، هشت محصول دیگر از مجموعه تایر‌های تولیدی گروه صنعتی بارز موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان شد.

به گزارش می‌متالز، به تشخیص کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۸ محصول گروه صنعتی بارز موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان شده است.

با این دستاورد این شرکت در مجموع با ۱۳ تایر در تمامی گروه محصولات تولیدی به عنوان بزرگترین تایرساز دانش‌بنیان کشور شناخته می‌شود.

تأیید این ۸ محصول در کنار ۵ محصول قبلی، سبب شده است تا بارز دارای بیشترین تعداد محصولات دانش‌بنیان در بین تمامی شرکت‌های تایرساز داخلی و تنها شرکت دارنده تأییدیه دانش‌بنیان در تمامی گروه محصولات صنعت تایر باشد.

لیست محصولات دانش‌بنیان این شرکت به شرح زیر است:

  1. SUV ۲۶۵/۶۵ R ۱۷ S ۶۳۰،

  2. SUV ۲۳۵/۶۵ R ۱۷ S ۶۷۳،

  3. SUV ۲۳۵/۵۵ R ۱۹ S ۶۷۳،

  4. PCR ۱۸۵/۶۵ R ۱۴ P ۶۴۸،

  5. PCR ۱۸۵/۶۵ R ۱۵ P ۶۴۸،

  6. PCR ۱۸۵/۶۵ R ۱۵ P ۶۸۰،

  7. HP ۲۰۵/۶۰ R ۱۴ P ۶۱۰،

  8. HP ۲۰۵/۶۰ R ۱۵ P ۶۱۰،

  9. UHP ۲۲۵/۴۵ R ۱۸ P ۶۸۵،

  10. TBR ۲۹۵/۸۰ R ۲۲.۵ HB ۸۲۰،

  11. TBR ۳۱۵/۸۰ R ۲۲.۵ HD ۸۲۲،

  12. TBR ۳۸۵/۶۵ R ۲۲.۵ HT ۸۷۴،

  13. TBR ۱۲.۰۰ R ۲۴ H ۸۶۲ ON/OFF

گروه صنعتی بارز با رویکرد دانش‌محور و توجه به اصول تحقیق و توسعه و نوآوری خود در سال‌های اخیر سبب شده است تا این گروه یکی از نقش‌آفرینان فعال زیست‌بوم نوآوری با هدف عمق‌بخشی به اقتصاد دانش‌بنیان باشد.

بر اساس این گزارش در چارچوب نقش‌آفرینی فعال گروه صنعتی بارز در تکمیل زنجیره ارزش و زیرساخت حمل‌ونقل سبز، تایر رادیال باری-اتوبوسی بارز با سایز ۲۹۵/۸۰ R ۲۲.۵ که اخیراً تأییدیه دانش‌بنیان دریافت کرده است، در اتوبوس برقی شرکت ایران‌خودرو دیزل مورد استقاده قرار گرفته است.

منبع: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)

عناوین برگزیده