تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۰۳
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۳۳۸۹۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

ذوب آهن اصفهان در مسیر توسعه توانایی صادراتی جمهوری اسلامی ایران

‌می‌متالز - امیرحسین پرورش مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه ایران اکسپو در گفتگو با خبرنگار شبکه‌های عربی زبان العالم و الکوثر به نقش این مجتمع عظیم صنعتی در تامین محصولات استراتژیک از جمله ریل اشاره کرد.

به گزارش می‌متالز، وی گفت: ذوب آهن اصفهان به ویژه در شرایط تحریم و با توجه به نیاز پروژه‌های ریلی کشور به محصول ریل، انواع مختلف این محصول استراتژیک را مطابق استاندار‌های جهانی تولید کرده که در خطوط بین شهری و متروی کلان شهر‌ها به کار رفته است. همچنین این مجتمع با تولید سایز‌های مختلف تیرآهن بال پهن در صنعتی‌سازی ساختمان و نهضت ملی مسکن نیز نقش‌آفرین است.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اهمیت نمایشگاه ایران اکسپو گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در ادامه سیاست توسعه صادرات خود، تلاش می‌کند علاوه بر محصولاتی که تاکنون به ۲۵ کشور دنیا صادر شده است، برای محصولات استراتژیک همچون ریل و محصولات ساختمانی نیز زمینه‌های صادرات را فراهم نماید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد