تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۹
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۳۹۶۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

ارائه توانمندی‌ها و دستاورد‌های صادراتی فولاد مبارکه در بزرگ‌ترین رویداد ساختمان عمان

‌می‌متالز - نوزدهمین نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون کشور عمان با حضور شرکت فولاد مبارکه به همراه هلدینگ آتیه‌ فولاد و شرکت فولاد تاراز از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه از دهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مسقط عمان، هم‌زمان با هفته طراحی و صنعت ساختمان این کشور برگزار شد و طی آن این شرکت‌ها آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش می‌متالز، این نمایشگاه که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد‌ها در زمینه معماری و ساختمان به شمار می‌رود به معرفی آخرین تکنولوژی‌های نوین ساختمانی، آلومینیوم، فولاد و سازه‌های فلزی، املاک و مستغلات می‌پردازد و صنعت ساخت‌وساز و معماری را در خاورمیانه و بازار‌های جهانی تغذیه می‌کند.

شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین فولادساز منطقه منا باهدف توسعه بازار‌های صادراتی و ارزآوری برای کشور در این نمایشگاه حاضر شد و محصولات خود را معرفی کرد.

موسی فرهنگ سفیر ایران در عمان ضمن حضور در غرفه فولاد مبارکه گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای اینکه برخی برند‌های معتبر و برتر ایرانی محصولات خود را معرفی کنند. در این بین فولاد مبارکه یکی از برند‌های مطرحی است که در هر آوردگاه اقتصادی به‌عنوان یکی از برند‌های ایرانی و به‌طور اخص در چنین نمایشگاه‌هایی محصولات خود را به سایر کشور‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه معرفی می‌کند.

وی تأکید کرد: انصافاً کیفیت کار و محصولات فولاد مبارکه در داخل و در عرصه صادرات منطقه و بین‌الملل این شرکت را از هرگونه تبلیغات بی‌نیاز ساخته است؛ اما بااین‌حال در نمایشگاه با حضور مدیران و کارشناسان ذی‌ربط این شرکت آخرین دستاورد‌ها و محصولات این شرکت به بازدیدکنندگان معرفی شد.

گفتنی است در این نمایشگاه مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه معاونان فروش، اقتصادی و مالی و سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها ضمن حضور در غرفه شرکت با برخی از مدیران ارشد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان پیرامون فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صادرات گفتگو و تبادل‌نظر کردند.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده