تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۳۹۹۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در بازدید از شرکت فولاد تاراز مطرح کرد:

استفاده از همه ظرفیت‌های فولاد تاراز در تکمیل زنجیره تولید در گروه فولاد مبارکه

‌می‌متالز - معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در بازدید از شرکت فولاد تاراز و طرح‌های توسعه‌ای این شرکت گفت: در این دوره زمانی، هم‌افزایی یکی از ارکان اصلی فولاد مبارکه است که استفاده از همه ظرفیت‌های شرکت فولاد تاراز چهارمحال در تکمیل هرچه بیشتر زنجیره تولید در گروه فولاد مبارکه مؤثر و قابل‌توجه است.

به گزارش می‌متالز، معاون فروش و بازاریابی و مدیران حوزه فروش شرکت فولاد مبارکه با حضور در شرکت فولاد تاراز چهارمحال از کارخانه و طرح‌های توسعه‌ای این شرکت بازدید کردند.

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه ضمن اشاره بر نگرش و رویکرد توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: در این دوره زمانی، هم‌افزایی یکی از ارکان اصلی فولاد مبارکه است که استفاده از همه ظرفیت‌های شرکت فولاد تاراز چهارمحال در تکمیل هرچه بیشتر زنجیره تولید در گروه فولاد مبارکه مؤثر و قابل‌توجه است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مواد اولیه یکی از مهم‌ترین مسائل یک واحد تولیدی است افزود: همکاری خطوط تولید فولاد مبارکه در جهت تأمین مواد اولیه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فولاد تاراز از اولویت‌های گروه فولاد مبارکه است و سعی خواهد شد فولاد مبارکه از ظرفیت‌های فولاد تاراز بهره‌مند شود.

حیدری افزود: رشد و توسعه قابل‌توجه و فعالیت‌های فولاد تاراز حاصل نگرش و ساختار بنیادین این شرکت است که بی‌شک انتقال‌ دانش فولاد مبارکه، عامل مؤثر و اصلی بوده است.

در ادامه بازدید محمد خوش‌خلق مدیرعامل فولاد تاراز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد: حمایت‌های فزاینده شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شرکت مادر می‌تواند زمینه رشد و تعالی شرکت فولاد تاراز را در گروه فولاد مبارکه، استان و کشور فراهم آورد.

وی با بیان برنامه‌های آتی فولاد تاراز در حوزه تولید و توسعه اضافه کرد: مدیران و کارکنان این شرکت، تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف شرکت فولاد تاراز، هلدینگ آتیه فولاد و گروه فولاد مبارکه به کار خواهند گرفت.

خوش‌خلق ضمن تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه فولاد مبارکه بر لزوم و اهمیت پشتیبانی هرچه بیشتر فولاد مبارکه تأکید کرد و خاطرنشان: باتوجه‌به ظرفیت تولیدی فولاد تاراز، تأمین ورق موردنیاز این کارخانه از سوی فولاد مبارکه و همچنین تأمین ارز موردنیاز برای واردات ورق موردنیاز بسیار مورد اهمیت است که امید است با کمک و پشتیبانی فولاد مبارکه بتوانیم باعث ارتقای بهره‌وری در شرکت فولاد تاراز شویم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده