تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۳۳۹۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بانک سامان رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

می متالز - بر اساس ارزیابی‌های میدانی و کارشناسی به‌ عمل‌آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد.
بانک سامان رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

به گزارش می متالز، بانک سامان توانست در ارزیابی به‌عمل‌آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب همه ۱۰۰ امتیاز ممکن در  ارزیابی­ به‌عمل‌آمده در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه­های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی انجام‌شده است.

شایان‌ذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرم‌های خود اظهاری، جمع‌بندی نتایج ارزیابی­های میدانی و بازرسی­‌های صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائه‌شده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده