تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۴۱۶۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بانک مسکن:

پیگیر افزایش سرمایه هستیم

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک مسکن از پیگیری افزایش سرمایه این بانک خبر داد و گفت: باید در جهت تحقق مهمترین دغدغه رییس جمهور شهید با همت و تلاشی بیش از گذشته بکوشیم.

به گزارش می‌متالز، سیدعباس حسینی در همایش گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: اگر بخواهیم در مسیر نورانی شهدا اقدامی انجام دهیم؛ باید در جهت تحقق مهمترین دغدغه رییس‌جمهور شهید با همت و تلاشی بیش از گذشته بکوشیم.

وی افزود: تاکنون سه حجت برای پیشبرد امور و در مسیر تحقق هدف بزرگ نهضت ملی مسکن برای بانک مسکن وجود داشت که شامل حجت دستور مقام معظم‌رهبر برای رفع مشکل مسکن مردم؛ شعار دولت سیزدهم و حجت قانون «جهش تولید مسکن» است. از این پس حجت شهید و شهادت را نیز سرلوحه انجام وظایف و مأموریت‌های خود قرار می‌دهیم و در راه پاسداشت حرمت خون شهدای خدمت نهایت تلاش و ظرفیت بانک مسکن را به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: ما در بانک مسکن به شعاری قرآنی تمسک جسته‌ایم و خانواده بزرگ و ارزشمند بانک مسکن در راه گره‌گشایی از اجرای نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار شدن هموطنانمان که همانا منتظران ظهورند، با افتخار خدمت می‌کنند.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: همه مدیران و کارکنان بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک تخصصی کشور امیددارند که تمسک به قرآن و حجت‌ها کار و خدمت الهی ما را ارزشمندتر کند و مورد رضایت خداوند متعال و ارواح طیبه شهدا قرار دهد.

وی با اشاره به پیگیری افزایش سرمایه و منابع مالی بانک مسکن برای پیشبرد نهضت ملی مسکن حتی در این روز‌های غمبار اشاره کرد و گفت: با دلی سوگوار و ضمیری مبهوت برای تداوم نهضت بزرگ ساخت‌وساز و آبادانی کشور که خواسته مهم شهید آیت‌الله رییسی بود تلاش می‌کنیم و امیدواریم با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی شاهد افزایش سرمایه این بانک و جذب منابع بیشتر برای ارتقای توان خدمت به مردم عزیز باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده