تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۴۲۲۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری کارگاه آموزشی «الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه اجرا» در فرابورس

‌می‌متالز - فرابورس با هدف ترویج فرهنگ حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه و آگاهی هر چه بیشتر مدیران ناشران با الزامات دستورالعمل حاکمیت شرکتی، یک کارگاه آموزشی ۴ ساعته برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز به نقل از فرابورس، کارگاه آموزشی آنلاین «الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه پیاده‌سازی آن در ناشران» ۲۱ خردادماه به مدت ۴ ساعت در فرابورس برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این کارگاه شامل «مفاهیم و اهمیت حاکمیت شرکتی و اهداف اجرای آن در شرکت‌ها» و «تبیین الزامات دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران» و «نقش سهامداران، هیات‌ مدیره و مدیران ارشد در استقرار نظام حاکمیت شرکتی» و «نحوه اجرای حاکمیت شرکتی در سطوح عمودی یک شرکت» و «نحوه مدیریت تضاد منافع بین ذی‌نفعان در ساختار حاکمیت شرکتی» است.

همچنین، اساتید این کارگاه آموزشی علی رحمانی و حمیدرضا گنجی، اعضای هیات علمی دانشگاه الزهرا و مخاطبان آن شامل ناشران فرابورسی، مشاوران پذیرش، موسسه‌های حسابرسی معتمد و سهامداران عمده ناشران هستند.

گفتنی است؛ ویدیوی ضبط شده کارگاه آموزشی «الزامات حاکمیت شرکتی و نحوه پیاده‌سازی آن در ناشران» برای استفاده عموم در تلویزیون اینترنتی فرابورس به نشانی https://faraboursetv.com/منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده