تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۴۲۳۷۳
سرویس خبر : اجتماعی

اهدای لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد یازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به «سیدعلیرضا موسوی» مدیرعامل شرکت صبانور

‌می‌متالز - در یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد به «سیدعلیرضا موسوی» مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور مدیران روابط عمومی، اساتید، رسانه‌ها، دانشجویان و ... به مناسبت هفته روابط عمومی برای قدردانی و تقدیر از روابط عمومی شرکت‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های جمهوری اسلامی ایران در ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این جشنواره لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد یازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به «سیدعلیرضا موسوی» مدیرعامل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور اهدا شد.

همچنین لوح سپاس «ستاره ملی روابط‌ عمومی» به ستوده‌نیک مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت صبانور اهدا شد.

در این جشنواره به جایگاه روابط‌عمومی‌ها در شاکله سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و ... پرداخته شد و از مزیت‌ها و ملزومات روابط‌ عمومی در سازمان‌ها و چالش‌های پیشِ روی روابط‌عمومی‌ها و زمینه‌های تقویت واحد روابط‌ عمومی در خدمت جامعه گفته شد.

اهدای لوح ستاره ارتباطی مدیر ارشد یازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به «سیدعلیرضا موسوی» مدیرعامل شرکت صبانور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد