تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۳۳
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۳۴۳۱۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید دانشجویان دانشکده صنعت و معدن شهرستان قروه از مجتمع صبانور

‌می‌متالز - دانشجویان دانشکده صنعت و معدن شهرستان قروه از مجتمع صبانور از جمله واحد کنسانتره و گندله‌سازی اسدآباد بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص فراگیر نمودن (جهاد تبیین) و ضرورت آشنایی آحاد جامعه با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه معدن و صنایع معدنی، در قالب اردو‌های روایت پیشرفت با هدف تقویت روحیه خودباوری، جمعی از دانشجویان دانشکده صنعت و معدن شهرستان قروه در رشته‌های مهندسی صنایع و انرژی از بخش‌های مختلف مجتمع کارخانجات معدنی وصنعتی صبانور از جمله واحد کنسانتره و گندله‌سازی اسدآباد بازدید کردند.

در این بازدید علمی که در تاریخ ۱۹ خردادماه سال ۱۴۰۳ به درخواست بسیج دانشجویی شهرستان قروه انجام شد، دانشجویان از نزدیک با فرآیند استخراج سنگ آهن و فرآیند تولید کنسانتره آهن، واحد گندله‌سازی، در هر یک از واحد‌های مربوط در مجتمع‌های معدنی و صنعتی صبانور آشنا شدند.

گفتنی است شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) جزو ۱۰ شرکت مطرح معدنی و در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه در بخش کنسانتره و گندله‌سازی در غرب کشور فعالیت می‌کند.

بازدید دانشجویان دانشکده صنعت و معدن شهرستان قروه از مجتمع صبانور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده