تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۳
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۴۲۶۵۴
سرویس خبر : انرژی

پیام مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌ فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، در پیام «علیرضا جعفرپور» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمی وبا پیروی از دستورات اسلام، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

۱۴ خرداد سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که بی شک نقطه آغازین در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و امیدواریم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، زیر پرچم ایران اسلامی، برای سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم بیش از پیش تلاش کنیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال آن عالم فرزانه و همچنین قیام خونین پانزده خرداد، تداوم مسیر در عمل به منویات امام راحل و آرمان‌های شهدای آن واقعه خونین را خواستارم.

علیرضا جعفرپور_ مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد