تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۴۲۸۷۱
سرویس خبر : محیط زیست
در بازدید معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه از واحد محیط زیست این شرکت مطرح شد؛

حفظ تنوع زیست‌محیطی گونه‌های گیاهی و جانوری استان اصفهان و منطقه از اولویت‌های فولاد مبارکه است

‌می‌متالز - علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه با حضور در واحد محیط زیست این شرکت، روز جهانی محیط زیست را به کارکنان این واحد تبریک گفته و با آنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، حسین مدرسی‌فر، مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه: امروز روز جهانی محیط زیست با شعار "زمین ما، آینده ما" و بر روی موضوع احیای زمین‌های کشاورزی، بیابان‌زدایی و مقابله با خشک‌سالی و برنامه‌ریزی برای آینده تمرکز دارد؛ فولاد مبارکه برای اجرای پروژه‌های زیست‌محیطی بیش از ۲ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری کرده که مهم‌ترین این پروژه انتقال آب از دریای عمان، احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و خورشیدی و پروژه تکمیل غبارگیر‌های ناحیه فولادسازی است.

بهنام کاویانی، رئیس محیط زیست فولاد مبارکه: فولاد مبارکه فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای حمایت از محیط زیست داشته و با اجرای پروژه‌هایی که تعریف کرده، از گونه‌های گیاهی و جانوری پیرامون خود نیز محافظت می‌کند؛ حفظ تنوع زیست‌محیطی گونه‌های گیاهی و جانوری استان اصفهان و منطقه نیز در اولویت فولاد مبارکه است. فولاد مبارکه با نصب و استفاده از غبارگیر‌ها و فیلترها، در مسیر کاهش میزان آلایندگی‌های محیط زیستی است.

حفظ تنوع زیست‌محیطی گونه‌های گیاهی و جانوری استان اصفهان و منطقه از اولویت‌های فولاد مبارکه است

عناوین برگزیده