تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۵۸
کد خبر: ۳۴۳۰۲۳
سرویس خبر : انرژی

بازدید معاون امور انتقال و تجارت خارجی توانیر از دیسپچینگ برق باختر

‌می‌متالز - معاون امور انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر از دیسپاچینگ شرکت برق منطقه‌ای باختر بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، "محمد الله‌داد" در این بازدید از دیسپاچینگ و اداره RDC برق باختر بازدید و درجریان آخرین وضعیت شبکه برق در حوزه تحت سرپرستی این شرکت قرار گرفت.

معاون امور انتقال شرکت توانیر در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از همکاران برق باختردر شروع پیک بار تابستان گفت: خوشبختانه با تلاش و کوشش همکاران صنعت برق در کشور شبکه سراسری از اطمینان بخشی مناسبی جهت برق‌رسانی مطمئن به مشترکین و هموطنان عزیزمان برخوردار است.

الله‌داد همچنین در این دیدار از نزدیک با فرآیند چگونگی پایش مشترکین صنعت برق در سه استان لرستان، مرکزی و همدان قرار گرفت.

بنا براین گزارش در ادامه این دیدار "مجتبی داوودآبادی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر اظهار داشت: ۴۳ صنعت سنگین در سه استان لرستان، مرکزی و همدان انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را از شرکت برق منطقه‌ای باختر دریافت می‌کنند.

رئیس هیأت مدیره برق باختر افزود: تقریباً در این سه استان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشترک صنعت برق وجود داردکه علاوه بر مشترکین موجود این شرکت به سبب موقعیت جغرافیایی، بالاترین میزان تبادل انرژی در سطح کشور را برعهده دارد به طوری که تقریباً سالانه حدود ۳۷ میلیارد کیلووات ساعت تبادل انرژی صورت می‌گیرد.

داوودآبادی ادامه داد: ظرفیت پست‌های انتقال و فوق توزیع در این سه استان بالای ۱۸ هزار مگاوات آمپر با ۱۹۷ ایستگاه انتقال و فوق توزیع است که وظایف مذکور را بر عهده دارند، همچنین ۱۱ هزار کیلومتر خط انتقال و فوق توزیع در این منطقه وجود دارد.

لازم به یادآوریست شرکت برق منطقه‌ای باختر مسوولیت انتقال برق در سه استان لرستان، مرکزی و همدان را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده