تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۴۳۶۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته گذشته به ثبت رسید

معامله ۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تن محصول در بورس کالا

‌می‌متالز - در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۶۶ تن انواع محصول به ارزش ۲۶.۵ هزار میلیارد تومان دادوستد شد.

به گزارش می‌متالز، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۹۳ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۹۷۴ تن سیمان، ۴۵۹ هزار و ۹۰۰ تن سنگ آهن، ۲۷۰ هزار و ۳۵۴ تن فولاد، ۱۶۹ هزار و ۹۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۲ هزار و ۴۸۵ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۹۲۵ تن مس، یک هزار و ۴۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۴۳ هزار و ۹۵۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۰۹ هزار و ۶۸ تن قیر، ۱۰۳ هزار و ۲۲۰ تن مواد پلیمری، ۶۱ هزار تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۳۸۰ تن وکیوم باتوم، ۳۶ هزار و ۷۲۸ تن مواد شیمیایی، ۱۵ هزار و ۳۳۵ تن گوگرد، ۳ هزار و ۶۰۵ تن روغن و ۴۴۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها و معامله شد.

بازار فرعی نیز معامله ۳۵ هزار و ۳۱۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۶۷ میلیارد تومان بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده
پیشرفت را مردم رقم می‌زنند
محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آیین رونمایی از سند‌های پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان:

پیشرفت را مردم رقم می‌زنند