تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۴۴۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

مقررات جدید بازار ارز‌های دیجیتال منتشر شد

‌می‌متالز - وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده و سرویس خدمات درآمد داخلی مقررات نهایی الزامات گزارش مالیاتی برای کارگزاران در فروش و مبادله دارایی‌های دیجیتال منتشر کردند.

به گزارش می‌متالز، وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده و سرویس خدمات درآمد داخلی مقررات نهایی الزامات گزارش مالیاتی برای کارگزاران در فروش و مبادله دارایی‌های دیجیتال منتشر کردند.

وزارت خزانه‌داری در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مقررات، کارگزاران ارز‌های دیجیتال را ملزم می‌کند تا درآمد ناخالص فروش دارایی‌های دیجیتالی را که از سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد، برای تمام فروش‌های خود در سال ۲۰۲۵ گزارش کنند.

کارگزاران همچنین ملزم خواهند بود اطلاعاتی را در مورد مبنای مالیاتی برای دارایی‌های دیجیتالی خاص که از سال ۲۰۲۷ شروع می‌شود برای فروش در سال ۲۰۲۶ گزارش کنند.

آویوا آرون دین، معاون سرپرست سیاست مالیاتی اظهار کرد: به دلیل قانون سرمایه‌گذاری زیرساختی و مشاغل دوجانبه، سرمایه‌گذاران در دارایی‌های دیجیتال و سرویس خدمات درآمد داخلی دسترسی بهتری به اسناد مورد نیاز برای ثبت و بررسی آسان اظهارنامه‌های مالیاتی خواهند داشت.

با اجرای الزامات گزارش‌دهی قانونی، این مقررات نهایی به مالیات‌دهندگان کمک می‌کند تا مالیات‌ها را بر اساس قانون فعلی راحت‌تر بپردازند و در عین حال فرار مالیاتی سرمایه‌گذاران ثروتمند را کاهش دهند.

بیزنس گزارش کرد که بر اساس این بیانیه، مقررات جدید پس از برگزاری جلسه استماع عمومی توسط وزارت خزانه‌داری و سرویس خدمات درآمد داخلی و بررسی بیش از ۴۴هزار نظر در پاسخ به قوانین پیشنهادی تدوین شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۸۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۱۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰.۸ میلیارد دلار است که ۰.۹۴ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۱ میلیارد دلار است که ۷.۴۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۷.۳۶ میلیارد دلار است که ۹۴.۳۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده