تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۴۷۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سی‌امین روز ماه جاری؛

سهامداران "کیسون" دعوت شدند

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کیسون با نماد "کیسون" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کیسون، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس هتل المپیک تهران واقع در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌ مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران حقیقی و حقوقی یا قائم مقام قانونی آنان با همراه داشتن کارت ملی، وکالت‏نامه، معرفی‏نامه یا مدارک شناسایی معتبر می‏توانند یک ساعت قبل از زمان یاد شده همان روز، به محل برگزاری جلسه به آدرس فوق مراجعه نمایند. همچنین سهامداران محترمی که امکان حضور در جلسه مجمع را ندارند، می‏توانند نسبت به مشاهده و پیگیری آنلاین مجمع از طریق تارنمای شرکت به نشانی www.kayson-ir.com و صفحه آپارات شرکت با نام «شرکت کیسون» اقدام نمایند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده