تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۴۹۶۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

دعوت مدیرعامل و کارکنان ایران‌خودرو از مردم برای حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری

‌می‌متالز - مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، در بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت سال روز شهادت شهدای هفت تیر و همچنین یاد و خاطره رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، از آحاد مردم ایران اسلامی دعوت کردند تا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز بار دیگر حضور حماسی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش می‌متالز، بیانیه آبی‌پوشان جاده مخصوص به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از شهادت جان‌سوز رییس جمهور کشور، آیت‌الله شهید رییسی، توجه جهانیان به سوی صحنه انتخابات در ایران است، انتخاباتی که با حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم فهیم ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ کشور به ثبت خواهد رساند.

مشارکت بالا و پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده، تقویت سرمایه اجتماعی و وحدت ملی را به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر این مشارکت و خواست و مطالبه‌گری، سبب آبادانی و پیشرفت کشور خواهد شد. 

ما کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن گرامی‌داشت سال روز شهادت شهدای هفت تیر و همچنین یاد و خاطره رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، از ملت شریف ایران به ویژه صنعت‌گران برای حضور پر شور و شعور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت می‌کنیم.

بی تردید پانزدهم تیرماه عرصه دیگری برای افتخارآفرینی ایرانیان خواهد بود تا با مشارکت فعالانه و آگاهانه خود، نقش سازنده‌شان را در تعیین سرنوشت و آینده کشور به خوبی ایفا کنند.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده