تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۴۵۱۱۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع فولاد رهام پارس بختگان به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب و تشکر از ملت شریف ایران به پاس خلق حماسه حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت صنایع فولاد رهام پارس بختگان با صدور پیامی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر «مسعود پزشکیان» را به عنوان نهمین رئیس‌جمهور تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، «محمد شهبازی‌پور» مدیرعامل شرکت صنایع فولاد رهام پارس بختگان با صدور پیامی ضمن تشکر از حضور غرورآفرین ملت نجیب ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی قاطع دکتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُل لَنْ یُصیبَنا اِلاّ ما کَتَبَ اللهُ لَنا هُوَ مَوْلنا وَ عَلَی اللهِ فَلْیَتَوَّکَّلِ الْمُؤمِنُون.

حضور شورآفرین و مدبرانه ملت بزرگ، وفادار و غیرتمند ایران عزیز، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیعتی دوباره با آرمان‌های والای امام راحل (قدس‌الله نفسه الزکیه) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) بود. این انتخابات صفحه‌ای تابناک بر افتخارات انقلاب اسلامی افزود. صحنه پر شور این حضور ملی در ۱۵ تیرماه، آزمونی بود که سیمای محکم، مصمم و پرامید مردمان نجیب ایران اسلامی را بار دیگر مقابل نگاه دوستان و دشمنان به نمایش گذاشت. ذکاوت سیاسی ملت و هویت مردم‌سالاری دینی، با حضـور گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رأی، در عمل به اثبات رسید.

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛ بر خود لازم می‌دانم با کمال افتخار و مسرت، پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری را به شما تبریک عرض نمایم. این موفقیت نشان‌دهنده اعتماد و اطمینان مردم به شخصیت و برنامه‌های شما است. امیدواریم با هدایت‌های شما، کشور عزیزمان در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتری قرار گیرد. برای شما و تیم مدیریتی‌تان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

محمد شهبازی‌پور

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد رهام پارس بختگان

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع فولاد رهام پارس بختگان به دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب و تشکر از ملت شریف ایران به پاس خلق حماسه حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین