تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۵۲۵۴
سرویس خبر : اجتماعی

سرنوشت نامعلوم ۲ کارگر ناپدید شده معدن شازند/ جستجو‌ها ادامه دارد

سرنوشت نامعلوم ۲ کارگر ناپدید شده معدن شازند/ جستجو‌ها ادامه دارد
‌می‌متالز - اجساد دو کارگر از زیر آوار معدن شازند هنوز خارج نشده است و امدادگران همچنان در حال تحقیق و جستجو برای اطلاع از سرنوشت آنان هستند.

به گزارش می‌متالز، یک منبع کارگری در شازند از سرنوشت نامعلوم اجساد دو کارگر مفقودی شن و ماسه شازند در حالی خبر داد که تا لحظه تنظیم این خبر عملیات جستجو و نجات ادامه دارد.

از قرار معلوم تا این لحظه، خبری از پیدا شدن اجساد «آیت‌الله رضایی» و «مجتبی نجفی» نیست و فقط یک دستگاه بیل مکانیکی بدون کابین پیدا شده که خبری از رانند‌ها نبوده است.

گویا حجم زیاد آوار سنگ که بیش از یک میلیون ۷۰۰ هزارتن بر آورد می‌شود، کار آواربرداری را بسیار دشوار کرده است، اما هم اکنون کارگران و خانواد‌های قربانیان معدن شازند در حال کمک به امدادگران هستند.

از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع گروه‌های امداد و نجات استان مرکزی به همراه چندین قلاده سگ جستجو و تعدادی ماشین آلات معدنی به منطقه محل حادثه اعزام شده‌اند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

روز حادثه (یکشنبه ۲۷خرداد ماه) پیکر دو مفقودی «محمد بوالحسنی»، «نصرت اله یارمحمدی» که ناپدید شده بودند، از محل حادثه یافت شدند و تلاش برای پیدا کردن نفر سوم و چهارم از سوی امدادگران و مردم محلی بعد از گذشت ۲۵ روز همچنان ادامه دارد.

هم اکنون تیم مستقر مهندسی قدر ۴۲، مجدد از ظرفیت سگ‌های جسدیاب برای یافتن ۲ پیکر بهره‌گیری کرده، اما تاکنون جسد این کارگران پیدا نشده است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده