تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۵۳۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کوچکی نژاد:

بخش خصوصی باید قدرت مانور بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشد

بخش خصوصی باید قدرت مانور بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشد
‌می‌متالز - عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی معتقد است که باید اجازه دهیم تا بخش خصوصی مقداری قدرت مانور و تنفس پیدا کرده تا از این طریق بتوانیم ظرفیت‌های اقتصادی کشور را توسعه دهیم.

به گزارش می‌متالز، جبار کوچکی‌نژاد، با بیان اینکه قدرت مانور در منابع درآمدی پائین آمده است، بیان کرد: در شرایط فعلی تنها کاری که می‌توانیم برای تامین منابع بودجه و جلوگیری از ناترازی انجام دهیم یکی این است که بیاییم و تسهیل فضای کسب و کار را رونق دهیم.

نماینده مردم «رشت» در مجلس دوازدهم گفت: باید اجازه دهیم تا بخش خصوصی مقداری قدرت مانور و تنفس پیدا کرده تا از این طریق بتوانیم ظرفیت‌های اقتصادی کشور را توسعه دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در زمینه هزینه‌های کشور اقدامات جدی را پیش روی خود قرار دهیم، تصریح کرد: باید جلوی برخی از تشکلات موازی و هزینه‌های غیرضرور دولت‌ها گرفته شود و البته این کار آسانی نیست، با این حال دولت باید در بخشی از حوزه‌ها به سرعت دست به واگذاری بزند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از تشکیلات ما در حال حاضر مشغول کار‌های موازی هستند و وجود این تشکیلات نه تنها کمکی به بهبود کار‌ها نمی‌کند بلکه باعث کند شدن سیستم اداری کشور شده است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده