تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۴۶۶۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فناوری بازار آسیا را تکان داد

فناوری بازار آسیا را تکان داد
‌می‌متالز - بازار‌های آسیایی درگیر اخبار فناوری و خروج بایدن شدند و عملکرد متفاوتی نشان دادند.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام آسیا عملکرد متفاوتی داشت، زیرا سرمایه‌گذاران اخبار رشد در حوزه فناوری را در مقابل نگرانی‌ها در مورد تاثیر خروج جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ بر بزرگ‌ترین اقتصاد جهان را ارزیابی کردند.

بخش فناوری با تایید رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مبنی بر آغاز معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم از ۲۳ جولای شاهد افزایش علاقه بود.

این خبر، همراه با بحث‌های اوپن‌ای و برودکام در مورد تراشه هوش مصنوعی جدید و برنامه‌های تسلا برای استقرار ربات‌های انسان‌نما زودتر از حد انتظار، به خوش‌بینی در حوزه فناوری دامن زد.

این موارد بازار و در حال حاضر سهام وال استریت را افزایش داده است.

در ساعت چهار و ۳۴ دقیقه صبح به وقت اروپا، هانگ سنگ هنگ کنگ ثابت ماند، در حالی که شاخص سهام استرالیا و کوسپی کامپوزیت کره جنوبی به ترتیب ۰.۶۹ درصد و ۰.۴۲ درصد افزایش ثبت کردند.

کامپوزیت شانگ‌های در ساعت چهار و ۳۴ دقیقه صبح به وقت اروپا ۰.۴۶ درصد کاهش یافت و شنژن کامپوزیت یک دقیقه بعد ۱.۲۸ درصد نزول کرد.

مارکت نوشت، دلار در ساعت چهار و ۳۵ دقیقه صبح به وقت اروپا با ۰.۲۵ درصد کاهش در برابر ین به ۱۵۶.۶۸۳۵ ین رسید و نیکی ۲۲۵ ژاپن در همان زمان ۰.۲۰ درصد افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده