تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۳۴۶۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های شرکت ارتباطات زیرساخت و پست بانک

می متالز - به منظور توسعه همکاری های فی مابین پست بانک ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای فعالیت های این بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه ict جلسه مشترک هیئت مدیره در پست بانک ایران تشکیل شد.
بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های شرکت ارتباطات زیرساخت و پست بانک

به گزارش می متالز، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بانک در ارائه خدمات گفت: مهمترین رویکرد ما در پست بانک ارائه خدمات مطلوب به شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گسترش همکاری های فیمابین در راستای توسعه بخش ict تحقق سیاست های مورد نظر وزارت است.

شیری ضمن تشکر از رویکرد شرکت ارتباطات زیرساخت در تعامل با بانک افزود: امروزه حوزهict  پیشران توسعه در همه بخش های کشور است و حضور پست بانک در این مجموعه به عنوان بانک تخصصی، بزرگترین نقطه قوت این بانک محسوب می شود.

مهندس فتاحی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره زیرساخت نیز با اشاره به همکاری های مثبت دوجانبه گفت: راهبرد زیرساخت در حوزه بانکی، انجام کلیه امور بانکی از طریق پست بانک است و این راهبرد توسط کلیه مدیران مجموعه زیرساخت نیز صورت می پذیرد.

وی با اشاره به لزوم حضور پست بانک در ارائه خدمات نوین پولی و بانکی گفت: زمینه فعالیت پست بانک برای ارائه خدمات جدید پولی و بانکی کاملا فراهم است و فعالیت خوب پست بانک در این حوزه می تواند جهشی در عملکرد این بانک ایجاد نماید.

همچنین در این جلسه دکتر عباسی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به اخذ مجوزهای لازم برای توسعه همکاری های فی مابین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم فعالیت های مشترک را به بهترین نحو کامل کنیم و از عملکرد پست بانک نیز رضایت داشته ایم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های زیرساختی گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی دارد درخصوص تامین نیازهای زیرساختی و ارتباطی پست بانک اقدام نماید چرا که توانمندی پست بانک منجر به توانمندی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد شد.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده