تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۶
کد خبر: ۳۴۷۸۸۲
سرویس خبر : انرژی
در ۳ ماه نخست امسال محقق شد

توزیع بیش از ۵۶۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

توزیع بیش از ۵۶۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان
‌می‌متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از توزیع بیش از ۵۶۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در سه ماه نخست امسال در منطقه زاهدان خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، «قربانعلی مردانی» دراین‌باره گفت: این فرآورده‌ها شامل بنزین، نفت‌گاز (غیرنیروگاهی) نفت سفید و نفت‌کوره است که در سه ماه نخست امسال در نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان توزیع شده است.

وی ادامه داد: مقدار بنزین توزیع شده در بهار امسال بیش از ۲۶۰ میلیون لیتر بوده که با توجه به اقدام‌های کنترلی و بازدارنده و استفاده از سامانه‌های مدیریتی، پیشگیرانه و نظارتی، مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد کاهش‌یافته و بیش از ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر صرفه‌جویی در پی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به توزیع پایدار و مطلوب انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه تصریح کرد: مقدار نفت‌گاز توزیع شده غیرنیروگاهی در سه ماه نخست ۱۴۰۳ بیش از ۲۴۵ میلیون لیتر بود که با ۹ درصد کاهش، ۲۴ میلیون و ۲۶۹ هزار لیتر صرفه‌جویی به همراه داشت.

مردانی ضمن تأکید بر مدیریت مصرف سوخت به‌عنوان سرمایه ملی، اجرای طرح‌های کنترلی و پیشگیرانه، نظارت‌های میدانی و الکترونیکی و همکاری سازمان‌های متولی و نظارتی را از مهم‌ترین عوامل صرفه‌جویی و کنترل مصرف سوخت در این مدت دانست.

منبع: شانا

عناوین برگزیده