تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۴۵
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۴۸۲۱۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران، حقیقت‌طلبان و روشنگران جامعه

خبرنگاران، حقیقت‌طلبان و روشنگران جامعه
‌می‌متالز - رضا صفریان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، در این پیام آمده است:

فضیلت و رستگاری در روشنگری و مطالبه گری حقیقت در جامعه است و در دنیای امروز این رسالت بر دوش مورخان و نویسندگان و روزنامه‌نگاران است تا با اطلاع‌رسانی درست و صحیح بر اساس حقیقت و واقعیات، نقشه راه زندگی درست را برای مردم روزگار خود ترسیم نموده و اسناد و مدارک لازم را برای حفظ در تاریخ، ثبت و جاودان می‌کنند.

اطلاعات و ارتباطات، یکی از مهم‌ترین عناصر تعیین‌کننده در توسعه و پیشرفت است و در دنیای کنونی و باوجود تعدد و تکثر رسانه‌های دیداری و شنیداری و رسانه‌های دیجیتال، کسب اطلاعات و خبر از مراجع رسمی و خبرنگاران حقیقی، دغدغه‌ای مهم برای همه افراد است و این مسوولیت گران‌قدر، نقشی تعیین‌کننده در تدوین چشم‌اندازی روشن برای جامعه دارد.

رسالت آگاهی بخشی، رسالتی دشوار و حساس بر دوش خبرنگاران است و این مسوولیت، ترسیم‌کننده بخش عمده‌ای از تفکرات و ذهنیات جامعه است و در شرایطی که عمده بستر و ابزار رسانه‌ای در اختیار دنیای غرب و بیگانگان و مخالفان منافع ملت‌های آزاده و مستقل است و همواره به دنبال سلطه همه‌جانبه بر فکر، ذهن و منافع اکثریت جهان هستند، مسوولیت خبرنگاران مستقل و آزاد و متدین و وطن‌پرست بیش‌ازپیش تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

محمود صارمی، یکی از خبرنگاران مجاهد و مستقل ایران اسلامی بود که در این مسیر، جان خود را فدای ایران اسلامی نمود و هفدهم مرداد به‌عنوان سالروز شهادت این عزیز، زمان مناسبی برای پاسداشت و قدردانی از خبرنگاران آزاده و شریف و پرتلاشی است که دل در گرو استقلال و آزادی میهن نهادند و همت آنها، حمایت از حق و حقیقت و توسعه و آزادی ملت است.

شرکت فولاد هرمزگان، تصویر روشن خود در افکار عمومی را مرهون تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی می‌داند که با بیان حقایق و نشر گزارش‌ها و عملکردها، امید را در جامعه ترویج داده و با بیان دستاورد‌ها و توفیقات این شرکت، روحیه خودباوری و باور به توان نیرو‌های داخلی و تعالی و توسعه کشور را در وجود فرد فرد هم‌میهنان تقویت می‌کند.

تکریم خبرنگاران به‌عنوان پیامبران زمانه خود، مسوولیتی بر عهده همه است و شرکت فولاد هرمزگان نیز به‌نوبه خود قدردان تلاش‌های این قشر شریف و زحمت‌کش است.

رضا صفریان
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده