تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۸۳۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
به مناسبت روز خبرنگار:

برگزاری نشست صمیمی فولاد سنگان و خبرنگاران

برگزاری نشست صمیمی فولاد سنگان و خبرنگاران
‌می‌متالز - در ابتدای این نشست ایمان یعقوبی مدیر روابط عمومی فولاد سنگان ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار از زحمات و تلاش‌های آنها در راستای تبیین دستاورد‌ها و اقدامات فولاد سنگان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، یعقوبی با اشاره به جایگاه خبرنگاران و نقش آنها در جامعه از آنها به عنوان قشری نام برد که مسوولیت بزرگ آگاهی بخشی و رشد فضیلت جامعه را بر عهده دارند.

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان ضمن تشریح عملکرد و اقدامات فولاد سنگان در حوزه‌های مختلف اعم از طرح‌های توسعه فولاد سنگان، تولید و بهره‌برداری، مسوولیت‌های اجتماعی و … به سوالات خبرنگاران پیرامون موارد مختلف پاسخ داد. وی عنوان داشت، در سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه همه جانبه شرکت در ابعاد مختلف بوده‌ایم به طوری که در حال حاضر فولاد سنگان به بزرگ‌ترین واحد صنعتی شرق کشور تبدیل شده است و شروع عملیات اجرایی طرح‌های توسعه فولاد سنگان نوید آینده‌ای درخشانتر را برای شرکت و منطقه می‌دهد.

یعقوبی با بیان اینکه تولید در این شرکت در سال‌های اخیر جهش بسیار خوبی داشته است، از فعالیت‌های این شرکت در گسترش و توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه گفت و اظهار داشت: فولاد سنگان با نگاهی علمی و استراتژیک به مسایل همواره از دستاورد‌ها فناوری‌های روز دنیا استفاده نموده و بر این اساس با دانشگاه‌های مختلف و پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری و تعامل بسیار خوبی دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد سنگان اقدامات این شرکت را الگویی کامل از اراده، خودباوری خدمت رسانی و عمل به مسوولیت‌های اجتماعی دانست و خدمت به شهروندان و جامعه را یکی از ارکان مهم فولاد سنگان دانست.

یعقوبی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد روابط عمومی این شرکت، تغییر پارادایم به سمت روابط عمومی مدرن و‌خلاق را مهم دانست و گفت در فولاد ستگان به این سمت رفته‌ایم تا بتوانیم با زبان و روشی متناسب با فضای امروز جامعه، عملکرد و دستاورد‌های شرکت را برای نسل‌های مختلف تشریح و معرفی نماییم.

در ادامه این نشست، اصحاب رسانه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و در پایان نیز از خبرنگاران حاضر در نشست تجلیل به عمل آمد.

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین