تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۸۳۷۴
سرویس خبر : اجتماعی
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌ی موکب فولاد خوزستان خبر داد؛

ساختمان موکب شرکت فولاد خوزستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

ساختمان موکب شرکت فولاد خوزستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
‌می‌متالز - عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی به همراه جمعی از مدیران شرکت فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه، چهارشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۳ از روند پیشرفت پروژه احداث موکب در پایانه‌ مرزی چذابه بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، موکب یاد شده در مساحتی به متراژ ۲ هزار متر مربع و دو طبقه، مقابل عمود ۵۴ محوطه‌ی مواکب اربعین پایانه مرزی چذابه در حال آماده‌سازی برای خدمت رسانی به زائران می‌باشد.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در این بازدید با تشکر از تلاش دست‌اندرکاران موکب، ابراز امیدواری نمود که تا سال آینده بنای موکب به پایان برسد. 

حجت‌الاسلام موسی بهاالدینی دبیر شورای عالی فرهنگی گفت: در ایام عادی اگر کسی بخواهد به میهمانی برود، حتما پیش از آن باید هماهنگی کند، اما در ایام اربعین مردمانی که در مسیر پیاده روی اربعین هستند، همواره پذیرای میهمان هستند. 

وی افزود: در دستگاه امام حسین (ع)، آن کاری که از چشم دیگران مخفی می‌ماند، بیشتر و بهتر پذیرفته می‌شود. بنا بر حدیثی از پیامبر اکرم (ص): محبت اباعبدالله الحسین (ع) یک محبت پنهانی است که حرارت آن در قلوب مومنان سرد نمی‌شود. 

وی افزود: کارکنانی که در موکب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می‌کنند، اجر بسیاری می‌برند. از منظری، درجه خدمت به زائران به نسبت بالاتر از زیارت خواهد بود. در چنین ایامی اهل بیت (ع) را با مشقت و با نهایت بی‌رحمی به اسارت بردند، در حالی که در موکب‌ها به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کنند. 

گفتنی است، موکب فولاد خوزستان در مرز چذابه در سالیان گذشته با امکانات اقامتی و خدماتی و رفاهی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش خدمت‌رسانی نموده است.

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین