تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۴۸۶۶۸
سرویس خبر : انرژی
در پتروشیمی امیرکبیر؛

روند صعودی در "شکبیر" مشهود است

روند صعودی در
‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی امیرکبیر از فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی به درآمد ۳ هزار و ۱۰۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر با سرمایه ثبت شده ۳۶۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۵ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری نشان داد که روند خود را همچنان حفظ کرده است.

روند صعودی در
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی امیرکبیر در چهارمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۳ هزار و ۱۰۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایشی اندک و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۱ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۴ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

روند صعودی در
"شکبیر" در تیرماه ۱۳۲ هزار و ۸۶۶ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۷۹ هزار و ۷۹۸ تن از محصولات تولیدی خود شد.

روند صعودی در
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی امیرکبیر از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با یک هزار و ۹۸ میلیارد تومان بود درآمدی که "شکبیر" از فروش این محصول در تیرماه به دست آورد برابر با ۴۷ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی امیرکبیر محصول «پلی‌اتیلن سنگین» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۳۸۱ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی امیرکبیر محصول «بوتادین» با مبلغی بالغ‌بر ۵۵ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

روند صعودی در
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده