تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۶
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۶۱۰۲
سرویس خبر : انرژی

تکذیبیه هلدینگ صباانرژی

تکذیبیه هلدینگ صباانرژی
‌می‌متالز - در پی انتشار اخبار‌هایی مبنی بر "سونامی عزل و نصب‌های دقیقه نودی در نفت و پتروشیمی" و اشاره به انتصاب معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری هلدینگ صباانرژی روابط عمومی این هلدینگ تکذیبیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، در پی انتشار اخبار‌هایی مبنی بر "سونامی عزل و نصب‌های دقیقه نودی در نفت و پتروشیمی" و اشاره به انتصاب آقای مهدی نقوی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری هلدینگ صباانرژی در این راستا، به اطلاع می‌رساند:

۱. انتصاب ایشان در هیأت مدیره پتروشیمی امیرکبیر مربوط به ۶ ماه پیش است: برخلاف ادعای مطرح شده در متن خبر، انتصاب آقای مهدی نقوی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری هلدینگ صباانرژی قبل از انتخابات ریاست جمهوری اخیر صورت گرفته است و هیچ ارتباطی با "روز‌های پایانی دولت سیزدهم" ندارد.

۲. شفافیت و رعایت قوانین در انتصابات: کلیه انتصابات در هلدینگ صباانرژی بر اساس مفاد اساسنامه، قوانین و مقررات مربوطه و با رعایت کامل ضوابط و فرآیند‌های قانونی انجام شده و هیچگونه تخلف یا سوء استفاده‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

۳. تکذیب ادعا‌های مطرح شده: بدینوسیله اخبار و مطالب منتشر شده در خصوص "سونامی عزل و نصب‌های دقیقه نودی" در هلدینگ صباانرژی را به طور قاطع تکذیب نموده و اعلام می‌داریم که این‌گونه انتشار اخبار کذب و مغرضانه هیچ پایه و اساسی نداشته و صرفاً با هدف تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن وجهه این مجموعه منتشر شده است؛ ضمناً نشر این گونه اخبار کذب توسط افراد خاص به خاطر موفقیت‌های چشم‌گیر هلدینگ صبا انرژی مانند پیگیری قضایی بدهکاران مالی این هلدینگ و صدور آرای قطعی بالغ بر بیش از یک میلیارد دلار به سود بازنشستگان محترم کشور می‌باشد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده