تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۲۲
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۴۳۹۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در نشست مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان:

عملکرد فولاد اکسین در سودآوری و جهش تولید در سال ۱۴۰۲ شایسته تقدیر است/ فولادمردان اکسینی تجلی‌بخش امید در کشور هستند

‌می‌متالز - مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی در نشست مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مسیر طی شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث رشد تولید و افزایش سودآوری بسیار مطلوب است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا زمان‌پور در نشست مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام رضایت از عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث رشد تولید و سودآوری اظهار کرد: شرایط سوددهی شرکت فولاد اکسین خوزستان به مراتب بهتر از سال‌های قبل است و سودآوری‌های انجام شده بسیار مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه افزایش سود رخ داده در مجموعه فولاد اکسین حتی می‌توانست بیشتر باشد، افزود: مسیر طی شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث رشد تولید و افزایش سودآوری بسیار مطلوب است و جا دارد از آقای محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین و همه مجموعه کارگران و کارشناسان و اعضای هیات مدیره نهایت تشکر را داشته باشم.

زمان‌پور در خصوص عملکرد اکسین در جهت لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید عنوان کرد: زحمات یکساله مجموعه فولاد اکسین خوزستان به خوبی نتیجه داده و امیدواریم همین روند در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه فولادمردان اکسینی نشان داده‌اند که تجلی بخش امیدآفرینی در کشور هستند، ادامه داد: کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان و تیم مدیریتی این مجموعه طی یک ساله ۱۴۰۲ عملکردی قابل تقدیری در بحث تولید و سودآوری داشتند و باعث سربلندی ایران و ایرانی شده‌اند.

عناوین برگزیده