تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۳۳
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۳۴۲۵۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

تندیس زرین مشتری‌مداری برای شرکت فولاد اکسین خوزستان

‌می‌متالز - در هشتمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری از شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از واحد‌های مشتری مدار کشور تجلیل به عمل آمد و تندیس زرین مشتری مداری به این شرکت اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، این اجلاس سراسری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما در تهران با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت برتر برگزار و در پایان با اهدای لوح و تندیس مشتری مداری از این شرکت‌های تولیدی تجلیل به عمل آمد.

صد‌ها مدیرعامل، مدیر فروش و بازاریابی، تجار و بازرگانان بین‌المللی، تولید کنندگان صنایع پایین دستی و بالادستی، فعالان عرصه‌های  مختلف اقتصادی، کارشناسان و تحلیل گران بازار و بورس، اساتید و اعضا هیات علمی دانشگاه و متولیان سیاسی بخش دولتی و خصوصی در امور اقتصادی دراین رویداد مهم گرد هم آمدند تا ضمن برگزاری این آئین در هفتمین روز از درگذشت شهدای خدمت با آرمان‌های رئیس جمهور شهید و همراهان خدومش تجدید میثاق کنند.

در پایان این رویداد به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به جهت تحقق واقعی مدل CRM در رضایتمندی مشتری لوح تقدیر و نشان زرین مشتری مداری اهدا شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکورد‌های تولیدی بی نظیری را به ثبت برساند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولیدکننده ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور، خاورمیانه، اروپا و شمال آفریقا شناخته می‌شود.

یکی از محصولات مهم فولاد اکسین، ورق‌های API یکی از انواع ورق‌های فولادی است که تحت استاندارد‌های API برای استفاده و تامین نیاز‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید این محصول با استفاده از فناوری‌های خاص، صنعت فولاد کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز ساخته است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد