تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۳۴۱۴۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
سوم خردادماه، سالروز افتتاح کانون تولید جنوب

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و افتتاح شرکت فولاد اکسین خوزستان گرامی باد

‌می‌متالز - از حماسه‌ساز‌ترین جغرافیای تاریخ، خوزستان، تا فارسی‌ترین دریای روییده بر زمین و زمان، خلیج همیشه فارس درود می‌فرستیم بر عظمت پرچم پرافتخار ایران سربلند و قوی که زیر آوازه و آبرویش، صنعت ایران با امید در حال فعالیت و سازندگی است.

به گزارش می‌متالز، سوم خردادماه روزی که خرمشهر پاره تن ایران عزیز آزاد شد، در تاریخ این سرزمین نماد مقاومت و فتح و ظفر است.

در سالروز بزرگداشت چنین روز حماسه‌سازی، حماسه‌ای دیگر در صنعت و تولید ایران زمین سروده شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان اولین و تنها تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی کشور در ایران و خاورمیانه پا به عرصه حیاتی زیرساختی در صنعت شد. نهالی که در دوران سخت تحریم‌ها در زیر سخت‌ترین فشار‌های خارجی به بار نشست و درختی پرثمر شد.

فولاد اکسین خوزستان با تولید با کیفیت‌ترین محصولات به نماد خودباوریِ جوانان و متخصصان صنعت و اقتصاد کشور و تجلی خودباوری ملی ما تبدیل شده است.

این دستاورد ارزشمند انقلاب، مرهون همت و تلاش شبانه‌روزی کارگران، کارکنان و مدیران سخت‌کوش، دلسوز و جهادی است که از ابتدای بهره‌برداری این شرکت تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و محکم و استوار در حال خدمت، تلاش و مجاهدت هستند.

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان سالروز افتتاح شرکت فولاد اکسین، اکسیژن صنعت ایران را که آغازگر جریان رونق و شکوفایی اقتصادی بود گرامی می‌دارد و این فرصت را برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران و کارکنان پرتلاش، جهادگران واحد‌های مختلف شرکت مغتنم می‌شمارد و به همه همکاران عزیز خسته نباشید و دست مریزاد عرض می‌کند. 

پاسداشت این عظمت در کلام و کلمه نمی‌گنجد که عشق به سربلندی ایران عزیزمان افتخاری بس بزرگ و جاودانه است.

از خداوند متعال توفیق روزافزون و موفقیت‌های مستمر همه تلاشگران صنعت و تولید و تجارت میهن عزیزمان را در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب مسئلت می‌نماییم.

لازم است یاد و خاطره سید شهیدان خدمت، خادم الرضا شهید دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی را گرامی بداریم و آرزو کنیم رهروانی صادق برای شهدای عزیز باشیم.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده