تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۴۲۵۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بیست‌وهفتمین روز ماه جاری؛

دعوت از سهامداران "تجلی" به مجمع عمومی عادی سالیانه

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با نماد "تجلی" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به چهارراه پارک وی، مجموعه فرهنگی و ورزشی کار و امور اجتماعی - سالن تلاش برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران حقیقی می‌توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، در مجمع فوق حضور به هم رسانند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده