تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۳۴۲۵۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) به شماره ثبت ۴۳۰۸۰۱ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۲۶۲۶۰

‌می‌متالز - شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) سهام‌داران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با نماد بورسی «تجلی» به شرح زیر است:

بدین‌وسیله از کلیه سهام‌داران شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامی عام)، دعوت به عمل می‌آید که در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رأس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ که در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی کار و امور اجتماعی سالن تلاش به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به چهارراه پارک وی برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانند.

شایان ذکر است تهمیدات لازم جهت مشاهده برخط مجمع توسط سهام‌داران و امکان طرح سوال از سوی آنها با مراجعه به وب سایت شرکت https://tajalimmd.ir فراهم می‌باشد.

ب) دستور جلسه:

۱- استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی، برای عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹،

۲- بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹،

۳- تقسیم سود سال منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹،

۴- انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ و تعیین حق‌الزحمه ایشان؛

۵- تعیین حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش اعضای هیأت مدیره؛

۶- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های رسمی شرکت؛

۷- انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت؛

۸- سایر مواردی که تصمیم‌گیری در مورد آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

سهام‌داران حقیقی می‌توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالت‌نامه رسمی یا قائم‌مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهام‌داران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدارک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی در مجمع فوق حضور به هم رسانند.

هیأت مدیره شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامی عام)

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) به شماره ثبت ۴۳۰۸۰۱ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۲۶۲۶۰

منبع: تجلی توسعه معادن و فلزات

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده