تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۳۴۲۸۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
خواستن توانستن است

شرکت فولاد اکسین، برترین فولادساز خوزستانی در سال ۱۴۰۲

‌می‌متالز - در بررسی عملکرد تولیدکنندگان زنجیره فولاد در کشور، تولید ۱۶ شرکت فولادی مورد بررسی قرار گرفت و شرکت فولاد اکسین خوزستان برترین شرکت در میان تولیدکنندگان خوزستانی فولاد در کشور بود.

به گزارش می‌متالز، در این زمینه بر اساس آمار‌های ارایه شده، شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲، پیشتاز رشد تولید در میان شرکت‌های فولادی خوزستان بوده و تولیدات این شرکت از همه شرکت‌های فولادی استان خوزستان بیشتر بوده است.

شرکت فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ براساس آمار‌های ارائه شده توانست با رشد تولید ۱۵ درصدی جایگاه نخست را میان فولاسازان خوزستان در بحث رشد تولید و عملکرد تولید از آن خود کند.

نکته‌ای بسیار حائز اهمیت در این خصوص این است که فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری به ثبات نسبی در بخش تولید رسیده و با رشد مثبتی که داشته زمینه را برای جهش تولید در این شرکت محقق کرده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با عملکرد خود در دوماهه ابتدایی امسال نیز تاکنون نشان داده که همین مسیر رو به جلو و رشد تولیدات به منظور ثبت رکورد‌های تولیدی در این شرکت ادامه دارد و کارگران و تیم مدیریت این مجموعه به دنبال تحقق شعار رهبری در بحث جهش تولید هستند؛ شعاری که تاکنون نیز به‌خوبی در این شرکت محقق شده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکورد‌های تولیدی بی نظیری را به ثبت برساند.

شرکت فولاد اُکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولیدکننده ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته می‌شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده