تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۲۳
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۴۴۳۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
حجت‌الاسلام شهاب مرادی در بازدید از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان:

تلاش جهادگران اکسینی در گرمای طاقت‌فرسا غرور برانگیز است

‌می‌متالز - حجت‌الاسلام شهاب مرادی در جشن «عید تا عید» شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: وقتی از خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کردم و تلاش جهادگران اکسینی را در این گرمای طاقت‌فرسا دیدم، واقعا به من حس غرور دست داد و به این مجموعه توانمند افتخار کردم.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: اینکه چنین زحماتی در بحث تولید در مجموعه اکسین براساس شاخص‌های علمی و قابل رقابت با محصولات خارجی انجام می‌شود جای افتخار است.

حجت‌الاسلام شهاب مرادی گفت: امیدوارم مدیران غیرت‌مند جمهوری اسلامی حتی در شرایط غیر تحریمی نیز از مجموعه‌های توانمند کشور مثل فولاد اکسین خوزستان حمایت کنند و این خودکفایی و استقلال را در صنعت فولاد کشور تقویت کنند. 

وی با اشاره به اینکه ما در شرایط سخت تحریمی به خودکفایی و خودباوری رسیده ایم، ادامه داد: مدیران نباید با واردات جلوی تولیدات شرکتی مثل فولاد اکسین خوزستان بگیرند بلکه باید از چنین شرکت‌هایی حمایت داشته باشند. 

حجت‌الاسلام شهاب مرادی در پایان با اشاره به همه کارگران اکسین خوزستان که در دمای بالای ۶۰ درجه تولید مشغول هستند، خاطرنشان کرد: به همه این تلاشگران خداقوت می‌گویم و امیدوارم فعالیت و تلاش این کارگران منشا خیر و برکت برای جمهوری اسلامی و مردم عزیزمان باشد. 

جشن «عید تا عید» شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیران، کارشناسان و کارگران و جهاد گران این مجموعه در محل سالن همایش‌های شرکت برگزار شد.

تلاش جهادگران اکسینی در گرمای طاقت‌فرسا غرور برانگیز است

عناوین برگزیده