تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۲۶
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۴۳۹۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
در جلسه نظام پیشنهاد‌های شرکت فولاد اکسین مطرح شد؛

از شکوفا کردن ایده‌های پرسنل تا ترغیب برای مشارکت بیشتر

‌می‌متالز - جلسه نظام پیشنهاد‌ها با حضور دبیران کمیته‌های تخصصی شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این جلسه در راستای تعامل بیشتر با دبیران کمیته‌های تخصصی و با هدف همفکری در تسریع رسیدگی به پیشنهاد‌ها و ایده‌های دریافت شده از سوی همکاران مورخ ۲۷ خردادماه در محل خانه مدیران تشکیل شد.

در این جلسه که با همت واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مواردی از جمله شیوه‌های تسریع فرآیند رسیدگی به پیشنهاد‌های پرسنل، ترغیب پرسنل به مشارکت بیشتر، به‌روزرسانی آئین‌نامه نظام پیشنهادها، اخذ پیشنهاد‌های هدفمند از حوزه‌های استراتژیک و روش‌های شکوفا نمودن و بهره‌گیری بیشتر از اندیشه‌ها و ایده‌های پرسنل، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است نظام پیشنهاد‌ها از سال ۱۳۹۲ در شرکت فولاد اکسین خوزستان آغاز بکار کرده و تعداد ۱۰ کمیته تخصصی در زیرمجموعه آن مشغول به فعالیت هستند.

برگزاری این جلسات نقش ویژه‌ای در ارتقا نظام سازمانی و اداری شرکت فولاد اکسین داشته است و از این رو طی سال‌های اخیر شاهد ارتقا سطح کیفی در بخش‌های مختلف شرکت هستیم.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری توجه ویژه‌ای به بحث‌های مربوط به کارکنان و کارگران خود داشته واز این رو طی سالیان متمادی تحقق بخش جهش تولید و رشد صادرات و ارز آوری برای کشور بوده است.

عناوین برگزیده