تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۳۴۱۴۸۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
اکسینی‌ها پای کار شهدا؛

جهادگران اکسین در مراسم تشییع شهیدان خدمت حاضر می‌شوند

‌می‌متالز - جمعی از جهادگران شرکت فولاد اکسین خوزستان در قالب کاروانی رهسپار تهران شدند تا در مراسم تشییع رئیس‌جمهور عزیز کشورمان و هیات همراه حاضر شوند.

به گزارش می‌متالز، فولادمردان شرکت فولاد اکسین خوزستان یک دست و هم‌صدا گرد هم آمدند تا نشان دهند که پای کار ایران و شهدا هستند و فردا در آیین تشییع شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان حاضر خواهند شد.

جهادگران اکسینی از میدان تولید گرفته تا میدان جهاد و حمایت، ثابت کرده اند که تا پای جان، پای کار ایران و ایرانی هستند و حضورشان در آیین تشییع شهید رئیسی و دیگر همراهانش در حادثه سقوط بالگرد نیز گواه این مساله است که هیچگاه عرصه را خالی نخواهند کرد.

پیش از این نیز مراسم سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراه در شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور جمعی از کارگران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

همچنین مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز پس از وقوع این حادثه غم‌بار، در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه در حادثه سقوط هلی‌کوپتر را تسلیت گفت.

در حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه در سفر استانی به استان آذربایجان شرقی از جمله دکتر امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان غربی و جمعی دیگر از همراهان به شهادت رسیدند.

جهادگران اکسین در مراسم تشییع شهیدان خدمت حاضر می‌شوند

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده