تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۰۹
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۸۷۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل گروه مالی کاریزما:

در حکمرانی اقتصادی تجدیدنظر شود

در حکمرانی اقتصادی تجدیدنظر شود
‌می‌متالز - مدیرعامل گروه مالی کاریزما گفت: اگر در دولت جدید در حکمرانی اقتصادی تجدیدنظر شود، شاهد این خواهیم بود که اعتماد از دست رفته به بازار سرمایه برگردد و ما نتیجه تصمیمات در بخش‌های مختلف را می‌بینیم.

به گزارش می‌متالز، علی تیموری، مدیرعامل گروه مالی کاریزما، اظهار کرد: گروه مالی کاریزما طی سال‌های گذشته محصولات و سرویس‌های جدیدی در دست توسعه و ارائه داشت. گروه مالی کاریزما در این نمایشگاه با سرویس ها، محصولات ترکیبی و هیبریدی خود را که عمدتا در حوزه بانکی، بیمه‌ای و بازار سرمایه است حاضر شده است. 

وی افزود: نمایشگاه‌ها این فرصت را فراهم می‌کنند که ارتباط خوبی با ذینفعان و فعالان اکوسیستم برقرار کنیم. گروه مالی کاریزما نیز سعی کرده که حضور پرقدرتی را داشته باشد. محصولات جدیدی که ارائه شده از ظرفیت و جذابیت لازم برای توسعه اکوسیستم مالی برخوردار است.

تیموری ادامه داد: در چهارسال گذشته اتفاقات نامبارکی را در حوزه حکمرانی اقتصادی شاهد بودیم. اینها باعث شده که حاشیه سود شرکت‌ها به طور قابل توجهی کاهش یابد. این کاهش حاشیه سود آثار خود را در روند قیمتی و بازدهی شرکت‌ها نشان می‌دهد و تا زمانی که منطق بازار از طرف حکمرانان اقتصادی قابل قبول نباشد و به حریم شرکت ها، بازده و مکانیسم‌های تعیین قیمت محصولات و خدمات احترام گذاشته نشود، این روند ادامه می‌یابد. 

مدیرعامل گروه مالی کاریزما بیان کرد: اگر در دولت جدید در حکمرانی اقتصادی تجدیدنظر شود، شاهد این خواهیم بود که اعتماد از دست رفته به بازار سرمایه برگردد و ما نتیجه تصمیمات در بخش‌های مختلف را می‌بینیم. اگر رویکرد‌های جدیدی که دولت اعلام کرد رنگ و بوی عملیاتی به خود گیرد وضعیت بازار مناسب خواهد شد. هرچند، چالش‌هایی در حوزه‌های سیاسی داریم که در صورت ثبات آنها بازار وضعیت بهتری خواهد داشت.

وی توضیح داد: گروه مالی کاریزما به واسطه حجم قابل توجهی از ابزار‌ها و صندوق‌هایی که دارد حوزه تمرکزی خاص خود را دارد. اینکه بگوییم ما در یک حوزه خاص تمرکز داریم، این طور نیست. اما درباره مدیریت پورتفو‌های عمومی سعی می‌کنیم کمترین آسیب را از بخش‌هایی که دولت تصمیم می‌گیرد ببینیم. بخش‌های مختلف اقتصادی ظرفیت مختلفی دارد.

اما تلاش ما این بوده که ذینفعان و سرمایه‌گذاران از ریسک‌هایی که حادث شده کمتر آسیب ببینند. زیرا کل اکوسیستم تحت تاثیر این ریسک هاست. ما در گروه مالی کاریزما تلاش می‌کنیم که این ریسک‌ها را کاهش دهیم.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده