تاریخ: ۰۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۲۸۲۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سود صندوق درآمد ثابت کارا

‌می‌متالز - سود صندوق سرمایه‌گذاری کارا، یکی از پربازده‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه، از امروز افزایش پیدا خواهد کرد. طبق اعلام گروه مالی کاریزما، سود موثر سالانه این صندوق از ۲۷.۵ درصد به ۲۸.۵ درصد خواهد رسید.

به گزارش می‌متالز، سود صندوق سرمایه‌گذاری کارا، یکی از پربازده‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت بازار سرمایه، از امروز افزایش پیدا خواهد کرد. طبق اعلام گروه مالی کاریزما، سود موثر سالانه این صندوق از ۲۷.۵ درصد به ۲۸.۵ درصد خواهد رسید. با مراجعه به صفحه اختصاصی کارا در وبسایت کاریزما، به سادگی از این سود سرشار بهره‌مند شوید.

درآمد ثابت، بدون ریسک و زیان

سبدگردان کاریزما، به‌عنوان قدیمی‌ترین سبدگردان رسمی کشور، برای خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود مشخص و ثابت هستند و تمایلی به ریسک‌پذیری ندارند، صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت کارا را تاسیس کرد. بین ۷۰ تا ۹۰ درصد دارایی‌های این صندوق در اوراق مشارکت، سپرده‌های بانکی و سایر دارایی‌های بدون ریسک و با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌شود تا سودی مطمئن و همیشگی به سرمایه‌گذاران تقدیم شود.

سرمایه کاریزما، اعتماد سرمایه‌گذاران

دارایی تحت مدیریت صندوق کارا در حال حاضر حدود ۱۴هزار میلیارد تومان است و تاکنون ۸،۴۵۴،۳۰۰،۰۰۰ واحد از آن توسط سرمایه‌گذاران خریداری شده است.

افزایش سوددهی صندوق کارا

به‌دلیل استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران گروه مالی کاریزما افزایش سود صندوق سرمایه‌گذاری کارا را در دستور کار خود قرار داد. از‌این‌رو از تاریخ ۹ دی ماه ۱۴۰۲، سود موثر سالانه این صندوق افزایش پیدا کرد و از ۲۷.۵ درصد به ۲۸.۵ درصد رسید.

مزایای کارا نسبت‌به سایر ابزار‌های سرمایه‌گذاری

سود روزشمار و بالای صندوق درآمد ثابت کارا در کنار معافیت از مالیات، این صندوق را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذارانی با ریسک‌پذیری پایین تبدیل کرده است.

از دیگر مزایای کارا می‌توان به نقدشوندگی بالا اشاره کرد. سرمایه‌گذاران می‌توانند هر زمان که تمایل داشتند سرمایه خود را از صندوق برداشت کنند، بدون این که مشمول جریمه نرخ شکست شوند. در ضمن سود روزشمار تا همان روز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

شیوه سرمایه‌گذاری در صندوق کارا

صندوق کارا از نوع قابل‌معامله در بورس (ETF) است و امکان سرمایه‌گذاری در آن از طریق سامانه‌های معاملاتی برخط تمامی کارگزاری‌ها با نماد «کارا» فراهم شده است.

بااین‌حال با انتخاب گزینه «سرمایه‌گذاری می‌کنم» در وبسایت کاریزما می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را به سادگی آغاز کنید. وارد صفحه کارا در وبسایت کاریزما شوید و در مسیر کسب سود سرشار قدم بردارید.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده