تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۸۷۶۱
سرویس خبر : انرژی

اجرای بیش از ۱۳ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در کردستان

اجرای بیش از ۱۳ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در کردستان
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اعلام کرد جمع کل شبکه اجراشده در بخش شهری، روستایی و صنعتی در این استان به ۱۳ هزار و ۳۸۸ کیلومتر رسیده است.

به گزارش می‌متالز، «احمد فعله‌گری» درباره اهمیت گسترش شبکه‌های گازرسانی گفت: با نگاه کنجکاوانه و دقیق به وضع جغرافیایی استان کردستان، سختی گسترش شبکه‌های گازرسانی در این استان برای همگان نمایان می‌شود و گاهی برای عبور از بافت‌های سنگی یا رودخانه‌ها، ماه‌ها وقت صرف شده است.

وی با بیان اینکه شبکه‌های گازرسانی حساسیت و ویژگی خاصی دارند، افزود: امکان خدمت‌رسانی بدون افزایش طول شبکه‌ها میسر نیست و کارکنان شرکت گاز استان کردستان در چند سال اخیر با همت والا و به منظور افزایش رفاه عمومی، موفق شده‌اند شبکه‌های گازرسانی را به دورترین نقاط استان برسانند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان درباره طول شبکه‌های توزیع گازرسانی استان گفت: اکنون طول شبکه‌های گازرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان کردستان ۱۳ هزار و ۳۸۸ کیلومتر است که ۳ هزار و ۱۳۶ کیلومتر در شهرها، ۹ هزار و ۴۶۰ کیلومتر در روستا‌ها و ۷۹۲ کیلومتر در محور‌های صنعتی شبکه‌گذاری شده است.

فعله‌گری در پایان آماری از شبکه‌گذاری اجراشده در چهار ماه نخست امسال ارائه داد و تصریح کرد: در این مدت درمجموع برای توسعه گازرسانی در استان کردستان ۱۲۴ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده که ۳۲ کیلومتر در شهرها، ۸۶ کیلومتر در روستا‌ها و ۶ کیلومتر برای گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی بوده است.

منبع: شانا

عناوین برگزیده