تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۶
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۹۶۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد خوزستان در جلسه کمیته راهبری:

علیرغم محدودیت‌های انرژی، با درایت و تلاش تمامی ارکان سازمان بر مشکلات فائق آمدیم

علیرغم محدودیت‌های انرژی، با درایت و تلاش تمامی ارکان سازمان بر مشکلات فائق آمدیم
‌می‌متالز - هفتمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان، روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس شهدای مدافع حرم استان واقع در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: علیرغم محدودیت‌های انرژی، با درایت و تلاش تمامی ارکان سازمان بر مشکلات فائق آمدیم. امید است از نیمه دوم شهریورماه سال جاری محدودیت‌های انرژی برطرف شود و تولید در شرکت به روال عادی برگردد.

وی گفت: در تیرماه ۱۴۰۳ تولید فولاد خوزستان بدلیل محدودیت‌های انرژی متوقف شد، اما با مدیریت صحیح و اصولی در همین ماه شرکت در فروش محصول سوددهی داشت و این نشانه مدیریت بحران در فولاد خوزستان است.

ابراهیمی گفت: جا دارد از واحد روابط عمومی، خدمات و امور اجتماعی و حوزه بسیج و سایر دست اندرکاران که در راه‌اندازی موکب شهدای فولاد در مرز چذابه برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش همت گماردند، تشکر ویژه کنم. اعزام کارکنان در طرح خادمی حرم مطهر امام رضا (ع) و اجرای برنامه نذر حسینی و استقرار ۴۰ موکب در مجتمع دویست دستگاه که با همکاری و مشارکت خانواده‌های فولادی برگزار شد، از فعالیت‌های کم نظیر روابط عمومی فولاد خوزستان به شمار می‌رود.

مدیرعامل افزود: علیرغم چالش‌های موجود با تلاش معاونت بهره‌برداری و کارکنان زیر مجموعه توانستیم در تیرماه سال جاری موفقیت‌هایی را کسب کنیم که در این خصوص به نوبه خود از تمامی همکاران تقدیر می‌نمایم. 

وی با اشاره به طرح ارتقا افقی کارکنان گفت: این طرح از مطالبات کارکنان بود که با پیگیری و تلاش کمیته عالی منابع انسانی و معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی، این طرح تقریبا رو به اتمام است و دستورالعمل‌های مربوطه انجام و در آینده نزدیک نهایی می‌شود. 

ابراهیمی در خصوص قطعی آب منطقه مسکونی مهدیس که تامین آن از طریق شرکت فولاد خوزستان صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به خدماتی که شرکت فولاد خوزستان در قبال مسوولیت‌های اجتماعی در تمامی زمینه‌ها ارائه نموده، شایسته ناملایمت‌های برون سازمانی نیست و قطعا محدودیت‌های برقی در چند وقت اخیر که گریبان فولاد خوزستان را گرفته، باعث چنین چالشی شد و البته با همت مسوولان فولاد خوزستان این مشکل نیز رفع شد. 

ابراهیمی در خصوص تولید با ارزش افزوده بالا گفت: منطق ما با آنچه که امروز به عنوان ارزش افزوده و علوم آکادمیک است شاید متفاوت باشد. می‌بایست به سمتی حرکت کنیم که بتوان به یک سری از تکنولوژی‌ها دست یابیم تا بتوان کالایی با سودی بالاتری داشته باشیم. در حال حاضر چنین تکنولوژی نداریم و برای اینکه شرکت فولاد خوزستان در این حوزه جایگاه ارزشمندی داشته باشد، نیازمند یک هدف‌گذاری و تهیه نقشه راه برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالا باشد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در جلسه یادشده مصوبات سررسید شده صورتجلسات قبلی، پیگیری و گزارشی از سایر بخش‌های مربوطه و میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها و عملکرد معاونت بهره‌برداری مورد بررسی قرار گرفت.

عناوین برگزیده