تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۴۹۹۲۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
در یازدهمین روز شهریورماه؛

اجلاس سهامداران "سیتا"

اجلاس سهامداران
‌می‌متالز - جمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین با نماد "سیتا" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ منتشر شد

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری واقع در تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع قائم مقام فراهانی، پلاک ۳۳۴ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۳/۰۲/۳۱، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان درخواست می‌گردد، جهت اخذ برگ حضور در جلسه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ روز شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ با در دست داشتن کارت ملی جهت اشخاص حقیقی و معرفی‌نامه معتبر با امضای صاحبان امضای مجاز برای اشخاص حقوقی، به دفتر امور سهام این شرکت واقع در تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، پلاک ۲۳۷ مراجعه فرمایید. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند، می‌توانند مجمع مذکور را به صورت برخط، از طریق مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.tamin-cement.com ملاحظه و سوالات خود را مطرح نمایند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده