تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۰۵۳۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

قیمت مس ۱.۹ درصد رشد کرد

قیمت مس ۱.۹ درصد رشد کرد
‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۰۶ شهریورماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۷۵ دلار رشد یافت و ۹ هزار و ۲۴۷ دلار قیمت‌گذاری شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۰۶ شهریورماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه دوم شهریورماه، ۱٫۹ درصد معادل ۱۷۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، یک درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۲۴۷ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه دوم شهریورماه، ۹ هزار و ۷۲ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه، ۲ درصد معادل ۱۸۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۱٫۲ درصد رشد پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد که موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه با افزایش یک هزار و ۶۰۰ تنی، از ۳۱۵ هزار و ۵۷۵ تن به ۳۱۷ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۰۶ شهریورماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۲۹ دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز جمعه دوم شهریورماه، با افزایش پنج دلار بر تن همراه بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده