تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۳۵۰۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خسارت‌های سیل به صورت یکپارچه به مردم پرداخت می‌شود/ در انتخابات دبیرکلی سندیکا حضور دارم

می متالز - دبیرکل سندیکای بیمه گران، مهمترین علت تاخیر در برگزاری انتخابات سندیکای بیمه را تجدید نظر در اساسنامه سندیکا دانست و اعلام داشت که تصمیم بر این شده تا ابتدا اساسنامه سندیکا اصلاح و بر مبنای اساسنامه جدید انتخابات برگزار شود که این امر تا چند ماه آینده محقق می شود.
خسارت‌های سیل به صورت یکپارچه به مردم پرداخت می‌شود/ در انتخابات دبیرکلی سندیکا حضور دارم

به گزارش می متالز به نقل از چابک‌آنلاین، زهرا نامداری؛ سیدمحمد علیپور یزدی در غرفه خبری چابک آنلاین درحاشیه دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات جدید سندیکا کاندید می شود، اظهار کرد: "اگر بتوانم موثر باشم مایل هستم اما اگر ببینم که تاثیر قابل قبولی ندارم، نه."

وی گفت: "تا این لحظه اطلاع ندارم که چه کسانی برای دبیر کلی سندیکای بیمه ابراز تمایل کرده اند و اطلاعاتی  که دارم مثل همه مردم از فضای مجازی و اخباری است که در رسانه ها عنوان می شود."

دبیرکل سندیکای بیمه گران در پاسخ به این نکته که، کاندیداها در حال بررسی و ارائه برنامه های خود برای سمت دبیر کلی سندیکای بیمه گران هستند، ابراز امیدواری کرد که برنامه های آنها کمکی برای غنی تر شدن سندیکای بیمه و تمرکز بر مسائل و مصالح صنعت بیمه باشد.

وی، دربخش دیگر اظهارات خود گفته است که برای پرداخت خسارت سیل های اخیر،هماهنگی های خوبی بین شرکت های بیمه ای شکل گرفته  است.

علیپور یزدی، عنوان کرد: در این مدت سعی شده تا هماهنگی های لازم  در رابطه با سیل‌های اخیر به وجود بیاید و به همین منظور شرکت های بیمه ای، درقالب شورای هماهنگی که سندیکا در استان‌ها به وجود آورده جلسات متعددی داشتند."

وی، در رابطه با تشکیل پرونده ها و ارزیابی خسارت سیل های اخیر گفت: پس از جمع بندی و انجام هماهنگی های لازم با سایر متولیان امر جبران خسارت در کشور و کمک هایی که دولت خواهد کرد، در حد ظرفیت تعهداتی که شرکت های بیمه پذیرفته اند خسارت ها به صورت یکپارچه به مردم پرداخت می شود.

به گفته علیپور یزدی، اتفاقات سیل گلستان و لرستان سبب شد که دستگاه های مرتبط هوشمندانه تر عمل کنند و مردم نیز هشدارها را جدی بگیرند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران توصیه کرد: "شرکت های بیمه سعی کنند با هم هماهنگ تر باشند و خدمات آنها نسبت به مردم با یکپارچگی و با یک منطق واحد و اصول فنی باشد تا بتوانند اعتماد بیشتری را در بین مردم ایجاد کنند."

وی ادامه داد: " پس از بروز چنین حوادثی، فروش بیمه نامه های آتش سوزی بیشتر می شود اما این مساله زمانی  نهادینه و فرهنگ می شود که خدمات شرکت های بیمه مکمل آن باشد و آنها خدمات را به موقع به مردم برسانند.

عناوین برگزیده