تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۱
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۵۰۸۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

قدردانی امام جمعه مبارکه از همکاری فولاد مبارکه در نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله

قدردانی امام جمعه مبارکه از همکاری فولاد مبارکه در نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله
‌می‌متالز - امام جمعه مبارکه ضمن قدردانی از شرکت فولاد مبارکه به دلیل همکاری برای بازسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه گفت: امیدواریم هر چه زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی در مراسم آغاز فاز اول پروژه نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله شهرستان مبارکه با مشارکت شرکت فولاد مبارکه ضمن تبریک روز پزشک به همه پزشکان اظهار کرد: شیخ الرئیس ابوعلی سینا الگوی پزشکان موفق و پدر پزشکی دنیا است و دارای جایگاه خاصی در این عرصه است.

وی با بیان اینکه همه پزشکان انسان‌های متدینی هستند، ادامه داد: امکان ندارد پزشکی خداشناس نباشد، پزشکان با شناخت بدن خدا را خواهند شناخت.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه پزشکی سکولار باطل است، ادامه داد: پزشکی یعنی تدین و پزشک باید متدین باشد.

وی با بیان اینکه اشارات ابوعلی سینا مربوط به علم النفس است، ادامه داد: پس همه پزشکان در جهت خدمت به بندگان خدا قدم برداشته و موفق خواهند بود.

حجت‌الاسلام موسوی ضمن قدردانی از شرکت فولاد مبارکه به دلیل همکاری برای بازسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه گفت: امیدواریم هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

قدردانی امام جمعه مبارکه از همکاری فولاد مبارکه در نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول الله

تجهیز بیمارستان محمدرسول‌الله یکی از دغدغه‌های اصلی مردم مبارکه است

همچنین محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: آغاز عملیات نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله اتفاقی نیک است که به همت همه مسوولان به ویژه شرکت فولاد مبارکه محقق شده است.

وی بازسازی و تجهیز این بیمارستان را یکی از دغدغه‌های بحق مردم مبارکه دانست و ادامه داد: همچنین در بحث نیروی انسانی و امکانات در حوزه بهداشت و درمان کمبود وجود دارد و باید تقویت شود.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه کمبود پزشک متخصص در شهرستان مبارکه منجر به نارضایتی شهروندان است، ادامه داد: صنایع نیاز شهرستان به حوزه درمان را بیشتر کرده است.

وی گفت: ضروری است از نظر فنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر روند نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله نظارت داشته باشد.

قدردانی امام جمعه مبارکه از همکاری فولاد مبارکه در نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول الله

همچنین زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین اظهار کرد: خوشحالیم که فولاد مبارکه به این نگاه رسیده که سلامت مردم مهم است و در این راستا همکاری خوبی را داشته است.

وی با ییان اینکه همکاری فولاد مبارکه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تجهیز و نوسازی بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه را به فال نیک می‌گیریم، افزود: امیدواریم تا پایان اجرای این پروژه همکاری‌ها پا برجا بماند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده